Τελευταία ενημέρωση 17 Δεκεμβρίου, 2025 στις 08:21 μμ
Με το παρόν σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύθηκε χθες η υπ’ αριθμ. 32689/12.12.2025 Υπουργική Απόφαση, με την οποία επανακαθορίζονται οι όροι ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας ΔΥΠΑ και Επιθεώρησης Εργασίας, κατά τις ρυθμίσεις του Ν. 5239/2025.
Ειδικότερα, η συγκεκριμένη ΥΑ τροποποιεί την ΥΑ 40331/Δ1.13521/13-9-2019 («Επανακαθορισμός όρων ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)»), προκειμένου να υλοποιηθούν οι προβλέψεις των διατάξεων του Ν. 5239/2025, αναφορικά με την ηλεκτρονική υποβολή εντύπων στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Όπως αναφέρεται στην από 16.12.2025 ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας (https://ypergasias.gov.gr/sti-nea-psifiaki-epochi-eiserchetai-o-kosmos-tis-ergasias-me-to-neo-ps-ergani-ii-se-paragogiki-leitourgia-stis-16-fevrouariou-2026/), από την Τρίτη 16.12.2025 τέθηκε σε λειτουργία νέα έκδοση του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ. Το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, το οποίο βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία ήδη από τον Απρίλιο του 2025, θα συνεχίσει υπό τη νέα του έκδοση να λειτουργεί δοκιμαστικά για χρονικό διάστημα δύο μηνών.
Κατά την ανακοίνωση του Υπουργείου, στις 16 Φεβρουαρίου 2026 (δηλαδή μετά την πάροδο των δύο μηνών), το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ θα διακόψει πλήρως τη λειτουργία του και θα αντικατασταθεί εξ’ ολοκλήρου από το νέο αναβαθμισμένο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.
Με αυτό τον τρόπο, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, δίνεται εύλογος χρόνος προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες να εξοικειωθούν με τον τρόπο λειτουργίας του νέου συστήματος καθώς και να διασφαλίσουν εγκαίρως τη συμβατότητα των πληροφοριακών τους συστημάτων με το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ πριν την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του στις 16 Φεβρουαρίου 2026.
Τέλος, στην ανακοίνωση επισημαίνεται πως, μέχρι το νέο σύστημα να τεθεί σε πλήρη παραγωγική λειτουργία, οι επιχειρήσεις θα συνεχίζουν να χρησιμοποιούν κανονικά το λειτουργικό περιβάλλον του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ.


